Battre dag

Idag kanns allt battre. Pratade med Michaela, min LCC igar och hon sa att jag inte bor ta allt sa personligt for att jag och Laura ar sa olika. Jag ex. tar latt at mig av vad andra sager och grater valdigt latt. FOR latt verkligen haha. Laura daremot sager alltid direkt vad hon tycker, men hon glommer sedan efter 5 min medan jag kommer tanka pa det i flera dagar.
Sa hennes rad var att forsoka inte ta at mig lika mkt...


Yeye, jag skulle iaf kora Eric till hennes jobb idag, sa jag ovade en gang innan och korde saklart fel, men jag kom ut pa ratt vag igen och kom ratt tillslut. Dessutom hittade jag mitt boxningsplace :D
Sa nu kan jag hitta ratt bra :)
Laura beromde mig faktiskt. Hon sa att jag larde mig mycket pa en dag :)

Imorgon kvall ar jag ledig sa jag ska ringa lite folk nu for att forhoppningsvis gora upp lite planer.


image1206
Bilden ar fran sista dagen pa Au Pair skolan i New York. Var klass!
Thalyta skickade den idag :)


Kommentarer
Postat av: Jannike

Aaaaw jag vill tillbaka!! ;)

2007-12-21 @ 02:14:42
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0