Forsta dagen hos familjen

PINSAMT!!!

Satte klockan pa 8. Hade inte traffat barnen an for de sov nar jag kom hit.
Jag behovde iaf ga pa toaletten och eftersom dorren gar fran mitt rum behovde jag inte ga ut till dem innan.
Vad tror ni hander?! Jo, toaletten svammar over saklart och jag far panik, springer ut och hinner inte ens halsa pa barnen haha. Jag bara "ehm, Laura, the toilet is.. ehm it's water coming out" pa taskig engelska.
Alltsa det var varsta oversvammningen och jag kande mig verkligen dum haha.
Bra start pa aret, right?

Anyway, after that I got to say... fan, borja skriva pa engelska nu haha! Efter det fick jag iaf halsat pa alla, och barnen borja direkt leka med mig. Vi lekte treasurehunt :)
Sa det var inga problem med barnen iaf. Den yngsta sa till Laura "I relly like her och I love her" om mig. Jag bara aaaw :)

Senare pa dagen visade dem mig runt i omradet. Fyfan va vackert. Det ar riktigt varmt, inte alls som varmen i Sverige pa sommaren utan helt annorlunda. Skont! Vi gick till stranden, vattnet var sadar gronblatt som man ser pa bilder. Glomde kameran, men jag far ju fler chanser, sa bilder kommer!

...Ah just det, Jennifer Lopez bor tydligen nagra minuter bort :P

Kommentarer
Postat av: Stina

asså shit Mikaela!! Har inte kunnat ringa dig.. Har vart en massa här hemma men fy fan vad STOLT jag är över dig och fyyy faaaan vad glad jag är för din skull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta hand om dig nu, shit vad du kommer växa på det här.. Hoppas vi kan prata snart, vill att du ska berätta ALLT hehe... Puss /Stina

2007-12-09 @ 17:10:25
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Mikaela

Stina: Ah, far val se om jag kanske kan ringa dig lite. Har ett telefonkort.

2007-12-09 @ 20:12:52
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: frida

verkar som du har kommit till en super bra familj.. oh jag e så avundsjuk !!
jag vill också !

2007-12-10 @ 16:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0