Jobbig morgon :/

Idag ar ingen bra dag :(

Michael, den yngsta var jobbig i morse nar han inte fick en banan (han gar pa en diet for han har problem med viss mat), sa det drog ut pa tiden och jag fick kora dem till skolan.

Nar jag kom hem fragade Rosy om jag ville folja med ut och springa lite och bada. Det skulle ga ganska fort, men pa vagen hem var det stopp i trafiken och det tog mega lang tid.
Sa nar jag val var hemma hann jag inte stada for jag hade bokat tid pa boxningen. Tankte att jag stadar nar jag kommer hem.
Men saklart var det stopp pa vagen dit ocksa, sa istallet for 10 min tog det en timma.
Sa jag hann inte med, utan akte hem igen.

Nar jag kom hem var Laura lite sur for att jag inte stadat + att alarmet inte var pa nar hon kom hem. Jag hade satt pa alarmet, sa jag visade och det verkade trasigt eller nat.
Dessutom hade hon under tiden skickat ett mejl dar hon klagade pa allt jag gjorde fel, ex. alarmet, stada, tvatt och hur jag hittar i stan.

Jag har inte ens varit har i tva veckor, det ar val inte sa konstigt att jag inte hittar overallt?
Sa ikvall ska vi ut och kora.
Jag kor bra, det ar bara att jag inte hittar. Sa hon kommer val bli sur da ocksa.


Jag stor mig lite pa att hon har ratt kort stubin. Och sa ar hon sa himla overbeskyddande mot sina barn. De ar de basta barnen som finns. Skit i alla andra typ. Det ar lite jobbigt.

Men jag antar att det ar sa har for alla ibland och att jag bara maste halla ut.
Men det ar lite jobbigt.

image1203

Kommentarer
Postat av: Stina

ja håll ut!! det kommer bli bättre... skit i om dom är störda mot dig!! du är bäst

2007-12-19 @ 23:54:15
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Jannike

You can do it! Det är bara att nicka och hålla med litegrann, för hon är säkert lite stressad och så nu med en nu Au Pair och allt. Jag tror att det kommer bli bättre.

2007-12-20 @ 00:28:26
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy fasiken va stressigt, klart det inte är lätt att lära sej hitta i en helt ny stad sådär med en gång.. usch! jag hittar ju knappt häromkring som jag bott halva mitt liv! haha.. så ta inte åt dej, det blir bättre ;)

2007-12-21 @ 08:11:27
URL: http://joem.blogg.se
Postat av: Jenny

en liten trost, jag har varit har i 2.5 manader och jag hittar annu inte. Har kompisar som varit har i over 6 manader, som annu inte hittar. haha. dessutom ar alla amerikanare sa, tyvarr. usch.. men sta pa dig! bli lite arg tillbaka

2007-12-23 @ 23:31:02
URL: http://klippt.blogg.se
Postat av: Malin

hoppas det blir bättre!

2007-12-31 @ 14:33:15
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0