Om ett dygn sitter jag på planet

...och jag har inte ens börjat packa än!
Var och hämtade en resväska idag, som jag fick låna av en kompis. Tack så mycket Sonja! :D

Som sagt, om ett dygn är jag på väg. Aaah!!! Vad ska jag packa nu då? Kommer inte på ju.. jobbigt. Jag ska liksom vara borta ett år, långt borta. Trist om man glömmer nåt viktigt.
Ne, det ska nog bli bra :)

Vi är tre tjejer som flyger från Gbg. Men av någon konstig anledning fick en av tjejerna ett annat plan :S Med mellanlandning i Frankfurt istället för München som vi. Fanns det inte plats för en till på vårt plan?! Tycker lite synd om henne nu. Jag hade inte velat åka hela vägen själv.

Var ute och festade en sista gång med Vanja i torsdags. Lipz!!! Vi hade skitsköj! Bjuder på en bild :)

image1148
Mikaela & Vanja, 29 november, 2007

Kommentarer
Postat av: stacys

gud vilken snygg blogg du har :)

2007-12-04 @ 09:38:47
URL: http://stacys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0