Dalig pa att uppdatera

Anledningen till min daliga uppdatering ar helt enkelt att jag vart ganska upptagen om dagarna. Har inte garna suttit inne framfor datorn min lediga tid nar det dessutom vart otroligt fint vader ute.
Ar ledig vardagar mellan 8.30 - 3.30. Igar tog jag och Elinor metron till NW D.C, Adams Morgan. Dar gick vi runt och bara kollade. Byggnaderna ar sa speciella har.  Massa farger och branta trappor. Valdigt roligt att se :)
Sedan gick vi in pa ett stalle for att ata lunch. Helt mysko var gubben dar inne. Nar vi kom var det inte en enda manniska dar, vilken han papekade ocksa.
Sedan nar vi fick var mat sa han att det inte ar jattegott, bara gott haha. Och att de flesta som kommer in brukar lamna innan de bestallt nat.
Han vet verkligen hur man gor reklam for sig sjalv ^^
Jag gar inte tillbaks dit iaf.

Denna veckan borjade jag forresten att arbeta sjalv. Tidigare har jag arbetat med Elinor.
Men det har gatt bra. Tjejerna ar ganska latta att ha att gora med :)

Har funderat lite over hur mycket pengar jag ska spara i manaden.
Ni som akt eller ska aka med Sun Trek/Trek America, hur mycket pengar behover man utover kostnaden for resan om vi sager att man valjer 1 vecka? Den resan jag vill gora kostar 854 dollar + att jag far 10-20% rabatt pa det. 
Jag raknade ut att om jag forsoker spara 200 dollar i manaden, vilket kommer vara skiiitsvart, sa har jag 1400 nar aret ar slut. Racker det? For om inte, sa kanner jag att det ar ganska onodigt att spara sa mycket, nar jag kan gora mindre dyra saker under tiden.

Kommentarer
Postat av: johanna

spännande, får se om min värdfamilj flyttar till DC eller inte. Får veta den 5e maj.

2008-04-25 @ 18:58:02
URL: http://novo.blogg.se
Postat av: emelie

knuff behövs inte. läs igen - uppdaterad!

2008-04-25 @ 19:34:38
URL: http://www.majmelajd.blogg.se
Postat av: Jannike

Jag bor inte allt för långt ifrån Adams Morgan. ^^ Just for the record. ^^

2008-04-25 @ 23:07:25
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0