Lite dyrare an jag trott

Kom precis tillbaks efter att ha provat joggingskor. Han som jobbade dar var riktigt bra for han kollade mina fotter nar jag sprang for att se vilken typ av skor jag behovde. Han fragade om jag brukar ha ont i smalbenen och det har jag verkligen. Har inte vetat varfor men nu vet jag alltsa, fel typ av skor! Visste inte att skorna var sa viktiga.
Hur som helst, eftersom jag "viker" mina ben inat nar jag springer behover jag ett par skor som jamnar ut. De han tog fram at mig kostade $95 respektive $115. Kanns liiiite dyrt. Jag hade raknat med $70.
Feg som jag ar vagade jag inte be om namnet pa skorna (tycker det kanns lite elakt). Kunde forsoka leta upp dem pa natet och fa dem billigare. Allt jag vet nu ar att de var fran Reebok, men de ar valdigt lika de pa bilden. Kanske ar dem :)

image1427

Kommentarer
Postat av: Julia H

Jag har satt 18-02 svensk tid nu. Vilket är 12-20 på östkusten och 9-17 på västkusten i USA.

Vad tror du, är det tillräckligt?

2008-04-29 @ 22:34:38
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se
Postat av: Anonym

Någon viskade i mitt öra att en alldels för långtgången mascara måste bytas ut med hjälp av mig,och med hjälp av tävling eller "usa/blogg"upplevelsesjälsfrände hjälp...

Men den som väntar på något gott...

Ha de så bra!!
Kramar Louise

2008-04-30 @ 00:44:11
Postat av: the Nanny - au pair i Providence, USA

Haha, va coolt att du skrev om skor just idag. Jag ska namligen ga och kopa ett par joggingskor imorn. Jag vill ha akta bra hjalp. Om man gar till stadium eller natt i Sverige sa ger dom en typ bara ett par skor. Jag vill springa pa loppband o se vad jag verkligen borde ha :)

2008-04-30 @ 01:56:05
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: elin - au pair in New York

Ja jag alskade DC! Verkligen jattefint! Vart i staden bor du nu da? :) Trivs du? :)

2008-04-30 @ 14:01:38
URL: http://elinee87.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hej! Jag ska resa med Suntrek i september! Hör gärna av dig om du vill ha lite info eller en reskompis. Ska åka själv än så länge...
o en till sak! Läste att du skrev nåt om Kayne West. Jag ska på den konserten :D Betalade $100 för biljetten, men det är de fasen värt!

2008-04-30 @ 18:10:16
Postat av: therese - operfekt.blogg.se

jahaa, därför jag gillar den bilden.. Det tråkiga är dock att vi blev tvungna att ta bort fjolla i somras, hon blev sjuk :( Hon var vääärldens goaste katt :(

2008-04-30 @ 18:56:03
URL: http://operfekt.blogg.se
Postat av: Mikaela

Cicci: Haha kul ^^)
Ja, de pa Stadium vet inte riktigt sjalva. Dar jag var var de riktigt bra, men som sagt for dyrt.

Elin: Jag bor i Arlington. Det ar inte I D.C men precis utanfor.

2008-05-02 @ 14:42:01
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0