Freaks and geeks


Jag kan inte forsta hur det bara kunde ga en sasong av denna underbara serie. En av de basta nagonsin!
DVDn kommer ut snart och jag ska nog kopa. Synd bara att de inte gar att spela i Sverige :/
Bade Seth Rogen och James Franco var med i den och idag sag jag dem bada pa bio i filmen Pineapple Express. Den var riktigt rolig!

Btw, jag tycker om avocado!! Det var ju jatteackligt for inte sa lange sedan.. konstigt.

Var ute pa en klubb igar med en ny svensk tjej och en annan fran Panama. Kopte nya skor pa vagen dit for mina andra var inte sa bra langre (klacken). Sa jag slangde dem i soptunnan R.I.P.

Sedan idag blev jag vackt for tidigt, vid 9!!! En annan svensk som undra om hon kunde komma forbi senare och ligga vid poolen. Men det var nog ganska bra att hon ringde anda for da vaknade jag i mer normal tid an jag tror jag gjort annars.
Sa vi var vid poolen i nagra timmar. Jag borjade lasa Twilight, den verkar mycket lovande trots sina 500 sidor (det ar valdigt mycket for mig iaf).

Zzzzzzzzzzzz!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-10 @ 22:17:49
Postat av: Tessan

Haha jag menar :P: Använder du falsklegg eller inget alls? :P

2008-08-11 @ 08:28:54
URL: http://theresegyllenberg.blogg.se/
Postat av: Amina

hahahah ja sitter och youtubar freaks and geeks as we speak:Då så ser jag det här...



Lovely är vad den är!



Dem flesta nya dvd-spelare kan spela amerikanska skivor, playstation också+ att det går lätt att fixa så att dme kan spela dem...

just so you know:)

2008-08-12 @ 04:47:07
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej! jag hittade din blogg igår och jag älskar den för jag vill också åka till USA som au pair någon gång. Men en sak som jag tycker att du ska skriva mer om är vad du gör med barnen och hur det är att ta hand om dom, för det är ändå det som hela au pair saken handlar om. :)



Hoppas du har det underbart!

2008-08-13 @ 18:20:07
Postat av: elin

åh så glad jag är att jag hittat din blogg.

ska själv åka till usa nu i höst som au-pair och har letat nån annan svensk som är där och skriver nånstans om det. Om du vet fler bloggar eller sidor får du gärna tipsa mig så ja kan läsa lite om hur ni har det.



Har du annars några tips på var man ska söka plats? såg att du skrivit för ett tag sen att helst på östkusten, och det är där ja kollat.. men om du har några andra tips, du som kan usa lite bättre nu kanske och så :)



tacksam för svar! Och fortsätt skriva tjejen, det är superkul att läsa. :)

2008-08-13 @ 21:07:04
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Amina: Aaah va bra! Da ska jag definitivt kopa!



Alexandra: Ja, jag ska forsoka gora det. Men jag har skrivit varfor tidigare. Nar de har skola jobbar jag inte sarskillt mkt och nastan hela sommaren har de vart pa camp om dagarna. Sa det blir inte sa mkt att skriva om. Men jag ska forsoka fa med alla smasaker ocksa :)



Elin: Om du kollar lankarna till hoger hittar du MASSA hehe :)

Ostkusten ar mitt tips. Speciellt om man gillar att resa och helst vill bo i eller nara storstad. Det finns inte lika mkt pa vastkusten.

2008-08-14 @ 17:11:11
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0