Circus



Kopte Britneys nya album idag.
Har inte hunnit med att lyssna an, men jag vet att det ar superbra :)

Kom precis hem fran bion. Sag Twilight igen, med Iris och Fanney. Fanney hade sett den innan, men inte Iris och vi hade inget emot att se den igen. Sa bra!

Pa sondag ska Fanney tatuera sig. Ska gora konturerna av Island pa sin handled. Hon ar fran Island namligen, annars hade det kanske vart lite konstigt.
Funderar pa att pierca orat da kanske. Vill verkligen fa det gjort. Sa om det inte ar for dyrt.. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hejsan =) jag funderar på att söka som aupair, men vet inte om jag riktigt vågar. tänkte fråga dig hur du haft det? något man borde tänka på och vilken organistaion du åkte med? svara gärna i mail eller i min blogg :) Kram Johanna

2008-12-07 @ 17:47:23
URL: http://pimpiina.blogg.se/
Postat av: ANNA

hej :D jag är RL i jönköping/skövde området för Cultural Care och undrar om det är ok att jag tipsar om din blogg på mina möten? Vet att många har frågor om hur det är att vara aupair och även om jag har exaupairer som berättar om sitt år kan det säkert vara spännande och intressant för dem att få läsa om någon som är iväg just nu.

2008-12-07 @ 20:31:48
URL: http://lelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0