Det gar upp och ner...

... men for tillfallet ar det bra. Igen. Och det ar val bra, pa satt och vis.
Har pratat med min LCC och sagt att om det kommer upp nan ny familj i narheten sa vill jag matchas med dem. Om det gar. Men det kommer bli svart :/ Nu kanns det mesta bra igen. Eller inte bra, men jo lite. Fan, jag vet inte vad jag tycker egentligen.
Jag vantar och ser helt enkelt.
Gillar mitt liv har nu. Vill stanna. Ska stanna.

Har vart pa stranden varje dag nu det senaste. Ar ledig mellan 9-3 varje dag sa da brukar vi passa pa att sola & bada lite.
Idag brande jag mig lite.. inte bra.
I sondags motte vi upp med andra au pairer pa stranden. Jag var den enda som jobbade jag hade med mig Eric och Michael. Michael var klangig som fan och hoppade pa alla ^^
Sen drog han ner min bikini mitt pa stranden. Trevligt! Men jag var ratt snabb anda XD
Men vi hade kul, spelade fotboll och frisbee :)

Har tagit en paus med boxningen nu for att det vart sa osakert med allt. Har redan betalat 100 dollar och maste betala 40 till + manadsavgiften sa da maste jag verkligen vara saker pa att jag kommer stanna.
Allt ar skitjobbigt pa sa satt. Dessutom maste jag skaffa bankkort.


Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Klart du ska stanna M ;0) Bilderna är jag så tacksam över att få se... Känns som att jag tar tebax till mitt år i Florida på noll-tid var gång jag tittar in här ;0p Så himla skoj när du uppdaterar!! Om du hört att vi fick snö här hemma i helgen, så kan jag berätta att den nog är på vatten stadiet nu tyvärr ;0/ Ha en underbar dag och hälsa barnen!!

2008-02-06 @ 08:52:27
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Jannike

Ah good to hear!! Jag hoppas verkligen att det fortsätter gå i rätt riktning, för jag vill verkligen att du ska kunna stanna i Miami Beach. Drömtillhållet. Hehe.

2008-02-06 @ 18:11:15
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Sonja

Shit vad söta pojkarna är!Kolla din mail Micka... kram

2008-02-08 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0