?

Jag kan inte bestamma mig.
Kanske forsoker med ny familj...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas det ordnar sig!

2008-02-12 @ 17:41:23
URL: http://josefinen.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas att du kan byta familj!

2008-02-12 @ 18:16:50
Postat av: annelie

Det klart att du ska stanna! Miami är inte allt som usa har att erbjuda!
Åk inte hem.. Du kommer ångra dig sen när du väl sitter hemma i sverige.. och tänk att du bara kan åka som aupar till usa EN ENDA gång.. (man kan inte få ett au pairvisum flera ggr. Visst du kan åka hit privat och stanna i 3 månader meen hur kul e de?)

Tänk på mig.. Nu ska jag flytta till New Jersey.. Okej, jag kommer fortf. va ganska nära NY city men mina kompisar kommer ju bo kvar här i oceanside.. Kommer känns mig jätte futtig och ynnklig.. :/

.. Jag tycker VERKLIGEN att du ska stanna.. ta en familj som känns bra. De gjorde jag :) kram kram

2008-02-12 @ 19:48:51
URL: http://annichans.blogg.se
Postat av: Louise S.A

Jag säger som min mamma säger att jag ska tänka på om jag vill åka hem (utan att man ska pinsa sig själv och känna att man MÅSTE vara kvar) allting är lika tråkigt här hemma som det var förut, och man kommer hem och lever ett tråkigt jävla svensson liv. Men samtidigt så ska du inte pina dig där nere. Kanske ska du testa att byta familj, den kan ju vara toppen den nya och då är det lättare för dig att vänja dig mot Usa´s utbud och känna en lycka där. Miami är inte allt, och jag lovar dig att du får nya, minst lika underbara kompisar där du hamnar. Du kommer fixa det om du bara vill! Jag lovar dig. Men då måste du vilja det också, och det är det det hela handlar om just nu tror jag.

Lycka till säger jag, och jag hoppas ändå att du stannar och får en fin upplevelse av allt tillslut!

What doesn't kill you makes you stronger!!

Kramar Louise

2008-02-12 @ 22:10:59
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0