Haircut today :)

Idag ska jag klippa mig :) Har inte bestamt mig for vad jag ska gora med haret an, om jag ska behalla langden, klippa kortare, klippa upp, farga slingor. Sa det blir kul. Kanner for nat annorlunda nu.
Resultat kommer upp senare idag!

Jag laste i tidningen for nagra dagar sedan om Versaces hus har i Miami Beach. Han som skots till dods pa sin trappa 1997. De anordnar till och med turist-rundturer som visar hur allt gick till, fran vart Gianni kopte en tidning-trappan-vart mordaren flydde osv. Sa igar passade jag pa att ga forbi dar ocksa. Gratis XD Men det var val inte sadar jatteintressant precis.


Pa tal om mordare...
Igar kvall hande nat laskigt har. Jag var hemma, Laura och Dan gick ut, de skulle bl.a till CVS och handla.
Slog pa tvn och kollade nyheterna. Da sa dem att en man hade gatt in i CVS butiken nara oss och skot ett butiksbitrade till dods, sedan nar han motte pa en polis skot han sig sjalv.
(Laura och Dan var inte dar iaf)
Det ar ratt laskigt alltsa. Jag brukar ganska ofta ga dit och handla och man ar ju inte precis van vid att sant har hander.


Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Ah, gud va laskigt med mordet! Jag maste ocksa klippa mig! Tack for paminnelsen, jag ska namligen boka tid idag ;) Och du, varenda gang jag gar in pa din blogg glommer jag detta: Alltsa, ditt profilkort ar hur himla snyggt som helst! Ar det taget proffisionellt, eller ar det hemmagjort?

2008-02-07 @ 18:03:43
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Jannike

Men mama Mia hjälp vad läskigt!

2008-02-07 @ 18:11:33
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Louise S.A.

Ja men då ska jag absolut ordna mail åt dig, och mig.
Hon kan nog också tycka att det vore skönt att ha någon svensk där nere.

Skickar så fort jag får hennes.

Hur går det där nere med allt förresten?

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-02-07 @ 21:10:29
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Ida

Nej jag åker med Skandinaviska. Du då? Hur länge har du varit i USA då?

2008-02-07 @ 21:27:23
URL: http://garvo.blogg.se
Postat av: Vanja

När kommer resultatet av ditt hår?? Nyfiken :D

2008-02-09 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0