Sarasota

Jag har fatt en match pa min Cultural Care hemsida. Det ar en familj fran Sarasota, Florida. Alltsa pa vastkusten, narmre Tampa.
Men de verkar otroligt bra, sa jag tror jag skippar Miami nu alltsa. Jag har pratat med mamman i telefon och mail och hon verkar hur trevlig som helst. Iih :) OM jag valjer dem, sa flyttar jag troligtvis pa sondag nasta vecka.

Imorgon bitti ska jag traffa en annan potentiell vardfamilj. Denna fran Miami, Fort Lauderdale... de kanns ocksa bra, men inte lika bra som den andra. Plus att min LCC tycker att den andra ar battre for mig.
Far se hur jag kanner imorgon. Men det lutar at en flytt till Sarasota :D

Kommentarer
Postat av: Sonja

Kul att du stannar Micka :) Gå på din instinkt
vad det gäller familjen, den i Sarasota blir säkert bra. Två döttrar låter lättare än två söner med ;)Vad säger Laura om att du lämnar dem då? Lycka till! Kram

2008-02-17 @ 09:43:54
Postat av: madde

jag hoppas det löser sig med din kommande värdfamilj, kan inte ens tänka mig hur hemskt det måste ha känt med problemen som har varit..

ännu en gång håller jag tummarna för dig (:

2008-02-17 @ 09:53:54
URL: http://mentalsjukhuset.tjejsajten.se
Postat av: Louise S.A

Åh grattis!
Och ett stort lycka till nu.

Kramar Louise

2008-02-17 @ 10:44:11
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Aja

härligt! min pojkvän är i maimi baech just nu på simmningsläger :P lite läskigt med tornado grejen! vad jobbar du med?:)
p.s. älskar din blogg ;D

2008-02-17 @ 19:49:32
URL: http://ajabajasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0