You don't make it any easier for me..

Och nej, jag menar inte Laura denna gangen. Hon ar faktiskt ovanligt "trevlig" nu (sa till och med att det vore trevligt om jag kunde komma och halsa pa nan gang efter att jag flyttat).

Jag menar Michael. Idag nar det bara var vi hemma och vi lekte sa sa han "I love you Mikaela, I love you so much, do you love me?". Aaaaw! Maste han saga sa nu nar jag ska aka? Usch vad jag kanner mig elak.
Jag HOPPAS verkligen att min nya familj ar riktigt bra, bade foraldrarna och barnen.
Och om jag far mojlighet ska jag allt komma tillbaks hit och halsa pa.

image1308

Kommentarer
Postat av: Vanja

Fan vad falsk Laura är då! Gulligt av pojken o säga så :)

2008-02-23 @ 11:46:15
Postat av: Julia H

Tyvärr vet jag inte det än - har inte ens börjat telefon-intervjua än. Men jag lovar att säga till när jag får en match, ok? :)

2008-02-23 @ 16:18:30
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se
Postat av: lina

hej, min pappa ska till miami på tisdag, och vill att jag (15år)ska skriva en lista på vad jag vill att han ska köpa, snälla kan du ge mig lite tips på vad som finns där och som är hyfsat billigt?
vore hel schysst! kram

2008-02-23 @ 18:30:54
Postat av: Jennie

åh va härligt :) Har du varit i LA med då??

2008-02-24 @ 10:57:00
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: cx

Vad söta ni är men Vad jobbigt, hoppas allt går fint - och du måste fortsätta blogga!

2008-02-24 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0