Varldens basta Rosy!

Vill borja med att beratta att det ar ratt bra nu. Antar att det kommer ga upp och ner emellanat, men det ar val bara att fokusera pa det bra... som mina vanner :) Speciellt Rosy.
Jag ringde henne den kvallen jag var pa daligt humor och berattade vad som hant och senare knackade det pa dorren och da var hon dar med tva glasspaket :) Sa vi satte oss ner, kolla pa film och kaka glass direkt ur forpackningen. "Comfort food" kallade hon det. Aww, sa snallt!



Har traffat en ny au pair har ocksa. Maja fran Polen. Hon bor nara mig sa det ar bra. Vi ska plugga tillsammans har vi bestamt. Blir val spanska eller nat. Det kan vara bra att kunna har.



Ne, nu ar jag trott. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kjerstin Vogel

lilla hjärtat! det gör mig ont att du har det jobbigt just nu. men din svaga sida är nog att du är så mjuk och försiktig. det ÄR lättare att vara bufflig mot en sådan person.
du fick några goda råd av en kompis - var tydlig. säg hur Du vill ha det. berätta varför det blir som det blir, t ex om barnen puckar och inte gör som du säger till dem, då är det ju inte du som gjort fel. sen blir det förstås fel ibland ändå, du kan ju inte veta precis hur de vill ha det.
men vad är det mamman blir arg för? jag är ju en mamma, jag kanske kan hjälpa och stötta dig i det här med relationen till mamman!
massa kramar och stå på dig, innan någon annan gör det.
ta hand om dig.

2008-01-15 @ 13:06:10
Postat av: Sonja

Hahaha hon är väl för söt :P

2008-01-15 @ 21:05:20
Postat av: Jannike

Vad underbar kompis du har!

2008-01-16 @ 01:37:52
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0