Britney <3

Nar jag var sisadar 12 slappte Britney "Baby one more time" och nar jag var sisadar 12 blev jag Sveriges storsta Britney fan. Delat med min kompis Vanja. Ni kan fraga vem som helst fran min gamla klass haha. Det var nog ingen som undgick det :P
Heeeela mitt rum var tackt med bilder pa Britney, jag kopte alla tidningar hon var med i och alla album of course.
Sedan mimade vi och sjong till Brittan med saklart. Stallde upp i en talangjakt haha, jag till "Crazy". Fan va daligt jag var XD
Kommer ihag nar hon skulle slappa albumet "Britney". Jag och Vanja hade vart i skivaffaren och fragat vilken dag och tid (?) de skulle fa in det sa vi skulle vara forst att kopa det. Sa pa en skolrast sprang vi ivag och kopte det - lycka :D
Kommer ocksa ihag den dar sjukt snabba och svara texten i laten "Overprotected". Den fick jag ova pa ett javla tag innan den satt. Men nu sitter den perfekt, 6 ar senare.

I don't need nobody telling me just what I wanna
What I want what what I'm gonna (I need)
Do about my destiny
I say (no no)
Nobody's tellin me just what i wanna (do do)
I'm so fed up with people telling me to be-e
Someone else but me


 

Sag en dokumentar om Britney idag och blev sa himla sugen pa att lyssna pa henne igen. Har bara senaste albumet har pa datorn. Sa nagra snalla manniskor pa msn skickade massa latar till mig, wohoo!

Kommentarer
Postat av: Patte

BRIT!! <3

2008-07-02 @ 03:58:24
URL: http://www.metrobloggen.se/pattechanlife
Postat av: Anonym

nej, JAG är brittans STÖRSTA fan;)

2008-07-03 @ 14:52:51
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sandra: Haha, inte for 6 ar sedan iaf XD

2008-07-03 @ 21:45:42
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: louise

Ja va också britneyfan, hade allt, alla skivor, va på konserterna när hon va i sverige, mitt rum va täckt som en tapet, ingen ville gå in :D haha !

2008-07-06 @ 19:53:19
URL: http://paasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0