Haha, min mamma ar knapp!



Hahahaha, som jag skrattade for mig sjalv nar jag laste detta. Ni maste ju tycka vi ar helkonstiga XD
Pinnen (Pinocchio) och Mura ar alltsa mina katter. Pinnen ar mer mammas och Mura min.
Pa vykortet var det en bild pa en katt och texten "Jag har inte glomt dig!" Usch, nu borjar jag grata :(
Jag saknar mina katter saaaa mycket. Det var otroligt jobbigt morgonen den 3:e december da jag var tvungen att oppna dorren for att slappa ut katterna och veta att jag inte kommer se dem pa ett helt ar.
Har sagt till mamma flera ganger "jag hoppas dem inte glommer mig". Men nu vet jag ju :P Smart katt ar han allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaah jag har samma känsla om min hund. Den enda jag grät för när jag åkte hemifrån var han, den första jag saknade var han, och den enda jag INTE kan se som jag saknar mest är han.

Men som din katt säger (haha) de glömmer oss inte!



Hoppas du har det bra!

Kram

2008-07-06 @ 17:46:31
Postat av: Anonym

Läste längre ner att du vart i gorgetown, som svensk så rekomenderar jag ett besök på hela spa. Jätte trevligt spa med svensk personal.

2008-07-06 @ 19:38:18
Postat av: Malin

klart de inte glömmer dig :D

2008-07-06 @ 19:54:18
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Anonym

trevlig blogg :D

2008-07-06 @ 23:58:19
URL: http://treevli'
Postat av: Amina

det var det gulligaste:D

2008-07-07 @ 02:01:01
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0