That was close to the eye! Hihihoho

Det var vaaaldigt nara att jag forlorade $130 idag. Eller jag gjorde ju det, men fick tillbaks dem som tur ar.
Jag har trott att bankomatkortet jag har ar som det i Sverige, att jag inte kan anvanda det om jag inte har tillrakligt med pengar pa. Tydligen ar det inte sa, utan jag kan handla for nastan hur mycket som helst, MEN sedan, till skillnad fran kreditkort da man far rakning, sa fick jag betala $25 for varje gang jag anvant kortet da jag lag pa minus. Forsta gangen hamnade jag pa $-0.89 och fick alltsa betala $25 for det. Det kandes inte sa kul. Jag som hade raknat med att ga till frisoren imorn, sedan Six Flags.
Hur som helst, jag gick till banken imorse, gjorde mig redo att borja grata om det nu skulle behovas ^^)
Fick prata med managern, som gav mig tillbaks pengarna pa en gang. Wohoo! Jag fragade honom vad skillnaden ar mellan debitcard och kreditcard eftersom de verkar funka likadant bara att man far betala for debitcard, och han sa att kreditcard faktiskt ar battre sa han skulle ansoka om ett for mig.
Jag ar typ radd for kreditkort, men det ar val lika bra, sa det har slipper handa igen.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ah I know the feeling... fick punga ut med 160 spänn på grund av detta fenomen... life sucks. Inte fick jag tillbaka det heller. Assholes. ^^

2008-07-14 @ 13:14:11
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jannike: Vilken bank har du? For om du har bank of america ar de tvugna att ge tillbaks for forsta "misstaget".

2008-07-14 @ 18:54:53
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Frida

samma sak hände precis mig fick en massa brev om det, 210 dollar sammanlagt det suger.. ska sticka til banken och be dem stänga av courtesy pay, det e fan jobbigt ju

2008-07-22 @ 21:57:23
URL: http://crush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0