4 intressanta saker

Jaha, vad ska man skriva idag da..? Kanner att jag bloggar for lite, sa det ar risk for ett javligt meningslost inlagg nu.

Hm, vad har jag gjort for intressant det senaste dygnet?
* Jag har sovit en jakla massa. Kom ju hem ratt sent i fredags (lordagnatten).
* Jag har hjalpt till att bekampa fattigdom genom att kopa en ny Ben & Jerry's glass; ONE Cheescake Brownie. Dedu! (Men den slar inte Lighten Up Half Baked)
* Jag har nastan sett 2 Harry Potter filmer. En sedan langt tillbaks, en halv igar.
* Jag har blivit "valdigt snyggt" partysminkad av en 7 och en 9 aring XD Bilder kommer imorn haha.


Jao, that's it. Men 4 intressanta saker pa ett dygn ar val inte daligt? ^^)

Kommentarer
Postat av: Stephanie Mattsson

hej. jag såg att du bodde hos en värdfamilj i Miami. jag och min kompis, som är 16 år, skulle vilja åka till miami i sommar. vårt ända problem är att vi inte har någon stans att bo, efter som hotell inte är ett alternativ pga. åldern. jag skulle bara fråga dig om du vet hur man får kontakt så att man kan ordna en värdfamilj? tack så mycket på förhand / stephanie mattsson

2008-06-01 @ 19:49:45
Postat av: Ellinor

Det finns flera tror jag, men den jag var pa ligger i Sterling, VA. Mitt emot Dulles Mall. Om det finns nan narmare dig kan du kolla pa; http://www.worldmarket.com :) Good luck!

2008-06-01 @ 20:10:18
URL: http://yourdoorbell.blogg.se/
Postat av: baby loonia

Väldigt intressant dag !

Fin blogg du har !

2008-06-01 @ 21:42:10
URL: http://babyloonia.blogg.se/
Postat av: missvalentina

Haha nej d va inte dåligt d.

2008-06-01 @ 21:45:11
URL: http://missvalentina.blogg.se/
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

haha visst är det jobbigt med bio egentligen. Antingen så bryr sig inte personen man går med alls, eller så pratar hon FÖR mycket under filmen. Eller så är det fel på människorna runt om.

Så ja, det är fan bäst att gå själv.

Fast gubben jag satt brevid måste ha stört sig på mig som skrattade FÖRE alla andra och alla skämt ju. Haha stackare!



"Bella tipset" kommer imorgon, det är idéeboken hon fick av sin pojkvän på alla hjärtans dag. Där hon klottrar ner allt som hon tänker på osv. Sen jag läste detta så tänkte jag att jag MÅSTE ha en sån, för jag har alldeles för mycket i skallen. Tyvärr finns inte "idéböcker" i närheten av där jag bor. Inte såndär bra "Bokia affärer" heller. Så jag gjorde/gör om ett kollegeblock istället.



Mer om de imorgon.



Ha de så bra!!

Kramar Louise

2008-06-02 @ 05:01:35
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0