Igar blev ju lyckat ^^)

Jag, Justyna och Monika hade planerat fredagen hela veckan. Vi skulle traffas hos J klockan 8, gora oss i ordning dar och sedan dra vidare till Ibiza.
Men bade jag och Monika fick jobba langre an vi trott sa vi kom inte till Justynas forran vid 10. Vi gjorde oss i ordning ganska fort och vid 11 tog vi oss till metron.
Ibiza lag ganska langt bort, 30 min med metron. Och mina skor "brande" mig under fotterna haha. Men vi kom fram till slut och stallde oss i kon. Nar det sedan var var tur sa vakten "aah, sorry, it's 21 on fridays" !!!!!!! "but Fur is pretty close, you can go there".
Great tankte vi och gick dit. Kon var ganska lang, men shit the same, vi ville parta! Sen kom en vakt fran Fur och skrek ut att det var VIP kon och att resten skulle stalla sig pa andra sidan. Dar var kon annu langre sa vi gick mot slutet av kon, men sedan sag vi att den svangde runt byggnaden och fortsatte... typ en kilometer XD

Sa vi gick tillbaks till metron. Tankte att vi kanske kunde ga pa bio :D Men da hade vi inte hunnit med sista taget hem, sa vi akte tillbaks till Tenleytown, kopte pizza och gick hem till Justyna igen.


Kommentarer
Postat av: Jennie

svar : nej håller med den va inte så jättebra, men okej :)

2008-06-29 @ 21:05:33
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Michelle

Men vad himla typiskt! HATA den dumma dumma lagen om att man inte får dricka innan 21 - man kommer ju inte in någonstans "där det händer"!! Här har man gått i 2 år och blivit van vid att komma in utan problem och så ska man nödvändigtvis börjas svettas lite varje gång man ska gå till nåt 21-ställe för att polisgubbarna lyckas hänga precis där vareeeenda gång. Usch!

2008-06-30 @ 13:13:38
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Jamaican

Kan man komma in på ställen även om man inte är 21? Jag vet att man inte får dricka under 21 men man kanske får komma in iaf.. :)

2008-07-07 @ 12:18:48
URL: http://jamaicanmecrazy.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jamaican: Jo, man kommer in pa de flesta som tjej anda. Men inte alla.

2008-07-08 @ 02:43:11
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0