Svenska nationaldagen

Pa nat satt vill jag saga midsommar istallet haha. Tror det ar for att jag vanligtvis inte brukar bry mig sarskillt mycket om var nationaldag. Jag vet inte ens vad det betyder for oss svenskar. Norge kan jag forsta varfor de firar.. tror faktiskt fler svenskar kanner till norges nationaldag battre an var egen.
Kom nyss hem fran lite "firande" iaf. Eller nja, vi akte till svenska ambassadens nagonting.. en stor grasplatt typ. Dar spelades orkester och folk satt pa graset och fikade. Det var lite konstigt att se och hora sa mycket svenskt hehe. Nu kan jag forsta lite varfor famerikaner kopplar ihop sverige med blondiner sa mycket. Det ar har alla bor!

Kommentarer
Postat av: cassandra

hej! hehe ja jag ville ha det, så det var bra att jag fick det av dig. Jag gillar familjen jättemycket faktiskt, nu är det bara så att dem håller på att prata med några andra au pairer samtidigt. så får hoppas att dem väljer mig! ;)

Hur är det i din nya familj?

2008-06-07 @ 19:06:28
URL: http://darlingu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0