Trodde inte jag skulle saga det har men...

... antligen lite kyligare vader!!!
Puh! Det gick seriost inte att vara ute. Jag ar otroligt glad over att ha pool, for utan den hade jag suttit inne hela dagarna. Det gick inte ens 5 minuter utan att behova svalka sig. Och jobbigt nog vad vattnet ljummet.

Men igar kvall kom askan och regnet. Och nar det askar, da askar det rejalt! Satt uppe pa kvallen och kollade ut genom fonstret. Det var helt vitt pa himlen.


Btw, jag ar trott pa att ha losen nu. Hm... far se hur jag gor framover :)

Kommentarer
Postat av: Amina

mm sååå skönt med akklare!Inte värmen så mycket men LUFTFUKTIGHETEN!Det var ju helt galet...



Varför lösenord på bloggen förresten?

2008-06-16 @ 02:47:42
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0