&)(_^#$%T(*&_)(_$%#

Fy fan alltsa!
Nar jag flyttade till Miami valde jag att ga med i en boxningsklubb dar. Det var dyrt, men eftersom jag sa garna ville fortsatta med boxningen skrev jag pa ett kontrakt for 1 ar.
Nu gar det kontraktet inte att bryta och jag maste betala for varje manad anda. 80 dollar i manaden + lite over 100 dollar av medlemsavgiften.
Om jag inte hittar familj i Miami ar ju detta sjukt mkt bortkastade pengar. Pengar jag garna hade sparat till att gora nat kul efter mitt ar...


Hm, ne jag skrev fan bara pa for 6 manader. Far ringa dem och kolla igen.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Meen, 1 år? Du visste ju att du inte skulle bo där i över ett år, om ens det, tänkte du inte på det när du skrev på kontraktet?

2008-03-11 @ 20:41:34
Postat av: Mikaela

Vanja: Jag hade ju bestamt mig for ett ar. Och trodde jag skulle bo i Miami Beach hela aret.

2008-03-11 @ 20:46:44
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Therese

Kan man inte låta någon annan överta medlemsskapet? Det kanske finns nån au pair där som skulle vilja ha det.

2008-03-11 @ 20:55:42
URL: http://trutvalla.blogg.se
Postat av: the Nanny - au pair i Providence, USA

Men gud va storande. Matilda hade valdigt tur att varat gym brot 1ars-kontraktet hon hade. Annars hade hon ocksa fatt betala (fast de va inte i narheten av sa mcyket som ditt kostade).

2008-03-11 @ 23:33:06
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: elin

hej! såg att du kommenterat i min blogg.
tänkte bara kika förbi och säga att jag förstår precis hur du känner nu när du är i transitionstadiet. jag bytte familj för ca 2 månader sedan. Bodde 5 månader i San Francisco med en familj där jag stortrivdes med barnen och läget. Vi bodde bokstavligen ett kvartet från golden gate park och två minuter från tåget in mot stan. Har fortfarande massa kompisar där som jag saknar och jag saknar storstaden och utelivet sanslöst mycket. Men jag och min värdmamma fungerade inte alls ihop. Vi hade helt olika personligheter så vi bestämde oss att gå vidare. Nu bor jag i Santa Rosa som ligger en timme norr om SF med en familj som jag trivs underbart bra hos. Min nya värdmamma är som min bästa kompis. Vi kan prata om allt - vi sitter och dricker vin på kvällarna och kollar på Tyra Banks show :) du vet - sånt som man behöver ha, någon man känner sig bekväm med och trivs hos. Dessuom är det viktigt att man hamnar i ett landskap man trivs med. Är man storstadsmänniska så kan man inte bo ute i en skog. Låt dem inte kräva det av dig utan tänk på dig själv och vad du vill ha och lycka till!
Kram från Elin.

2008-03-12 @ 23:11:14
URL: http://www.kitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0