Behover shoppa!



image1329

Det hander inte mycket har just nu. Mandy (mamman) intervjuar nannys och jag har pratat med eventuell ny vardfamilj. An sa lange kanner jag bara positivt med dem. Ska prata med tva av deras tidigare au pairer innan jag bestammer mig. En av dem bor i Tampa, sa jag kanske kan planera in en traff med henne om nan vecka eller sa. Behover shoppa lite och mallet dar borta var ratt bra, men sist jag var dar hade jag inga pengar sa det blev ingen shopping.
Nu har jag daremot. Har TVA sparade veckoloner haha. Shajt, jag hade svart att inte ligga pa minus nar jag bodde i Miami Beach. Sa det verkar finnas nat positivt med att bo har iaf, har inget att slosa pengarna pa... forutom House ^^

Vad jag behover kopa ar iaf:
Resvaska, stor. De ar nog ratt dyra, men jag behover en sa det ar number one priority.
Jeans ar ett maste ocksa. Mina favoriter gick sonder i veckan och om det blir DC i april ar det nog inte sa lampligt med shorts/klanning/kjol.
Sen skulle jag vilja ha ett par inlines ocksa. Men de kan vanta :)






Kommentarer
Postat av: Jannike

Hehe blir det DC i april är det nog inte så lämpligt med JEANS. ^^ Värmen är redan här och från maj och framåt sägs det vara mer eller mindre olidligt. Hehe. Så satsa på tunna kläder i så fall du. ;) Kan ju dock vara bra med något par jeans.

2008-03-21 @ 21:40:58
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Amina

aa tack så mycket:)
så du har bara en sån liten?Ingen omvandlare?

2008-03-22 @ 00:36:47
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0