Oh, jag har ju inte visat...

... mitt supersota bankkort!!!
Tadaa! Och jag tror det ar typ liite valgorenhet med det ocksa. En liten summa som ges till nan fond som har med djur att gora :) The Human Society star det visst pa kortet.
Ja, just det. Man far en bild pa sig sjalv pa kortet ocksa. Sa ingen annan ska kunna betala med det. Ganska bra.. ibland.


Och eftersom jag inte vart sa generos med bilder har de senaste dagarna, far ni nu ett pa min skadade fot.
Och hundpals...




Update
Tog bort kortet efter att fatt hora att man kan anvanda det genom siffrorna pa kortet :S

Kommentarer
Postat av: Julia H

Vad gulligt kort! :D Sånt vill jag också ha!

(but nooo.. I'm stuck with this one. Bleh)

2008-03-16 @ 22:52:32
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se
Postat av: Aleks

Du, cencurera siffrorna på det där kortet. Annars kan det vara tömt snart, om någon elak människa ser det där.

2008-03-18 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0