år...

För 5 år sedan..
- Var jag 15. Kan nog saga att det var bade bland det roligaste och jobbigaste aret i mitt liv. Den aldern alltsa...
För 3 år sedan..
- 17 ar. Gymnasiet. USCH! 
För 1 år sedan..
- Bodde sjalv i Trollhattan. Letade  jobb... hande inte allt for mkt. 
För 3 månader sedan..
- Nagolunda ny i USA. Massa problem med au pair jobbet. 
Igår..
- Var jag pa IKEA och kopte massa Marabou <3 
Imorgon..
- Ska jag forsoka ta mig till en boxningsklubb i DC. 
Om ett år..
- Ar jag tillbaks i Sverige. Har formodligen natt jobb... tills jag kommer pa vad jag vill studera.

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Gud vilken härlig lista. Hoppas det är okej att jag kopierar?

Kram!!

2008-05-12 @ 20:01:27
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0