IKEA



Till helgen eller nasta helg ska vi ivag till IKEA. Jag langtar :D Vet ni varfor? Jo, SVENSK CHOKLAD!!!! Marabou <3
Dock finns inte Geisha :( som ar min absoluta favorit.
Men jag ska kopa upp mig pa Marabou choklad sa det racker for ett bra tag framover hihi.
Chokladen i detta landet ar inte vidare god. Det storsta market heter Hersheys och usch, gar inte ens att jamfora med Marabou.
Det kommer nog se lite roligt ut nar jag ska betala for mina varor pa IKEA och allt jag kopt ar massa godis XD
Eller, jag tror jag kommer kopa lite annat ocksa. Jag kommer fa en summa att spendera pa saker jag vill ha/behover i mitt nya rum :)


Kommentarer
Postat av: Jannica

Vad schysst av familjen att ge dig lite pengar så du får köpa grejer till rummet! :)

En av de saker jag kommer sakna mest där borta är faktiskt svensk choklad. Det är min stora last i livet, klättrar väl på väggarna till slut av abstinens! ;)

2008-05-01 @ 22:45:01
URL: http://missjannica.blogg.se
Postat av: Anonym

nu blev jag sugen pa geisha... darn..

2008-05-03 @ 00:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0