Ost, tornado och boxning

Varfor kanns det mer onyttigt med macka med smalt ost an macka med vanlig ost?


Ar jag den enda som tycker det ar jattespannande med tornados och jordbavnigar? Igar kvall nar jag satt och kollade pa tv kom det upp "Varning for tornado!" Oh, spannande tyckte jag och kolla ut, men sag ingen tornado. Det blaste knappt.
Det var visst inte riktigt i vart omrade den var, men ganska nara anda.
Jag vet att dem kan vara farliga och sa, men anda satt jag och vantade pa uppdatering om att tornadon andrat riktining och var nu pavag mot Arlington, VA.
Det hande aldrig :(


Jag har bokat in mig pa 3 olika boxningsstallen nu :D Bara for test an sa lange, innan jag bestammer mig for vilken som ar bast for mig.
LA Boxing tror jag inte det blir, men kommer anda ga pa min gratistraning hihi. Man branner tydligen 1000 kalorier/timmen dar. Men anledningen till att jag inte tanker borja dar ar for att 1. Det ar for dyrt ($70/manaden) 2. Det ar mer fitness, inte riktig boxning.
Mina andra tva ar Team Lloys Irvin Mixed Martial Arts and Fitness och Nomis Boxing Community Center.
Just nu lutar det at den sista, de har oppet fler dagar och verkar vara mer boxning. Men vi far se :)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Oh jeeeez det var ju värsta ovädret igår!! Jag var tvungen att sova över hos en kompis för jag vågade mig inte därifrån på kvällen. Haha. BLIXT OCH DUNDER! ;)

2008-05-09 @ 18:25:33
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Au pair to be

Jag absolut ÄLSKAR att läsa din blogg, den bara utstrålar authenticity! Keep up the good work!

2008-05-09 @ 19:18:56
Postat av: Frida

vi hade tornardovarning har ocksa for nagon dag sen, det var lite spannande fast jag sag inte mer an valdigt morka moln.

2008-05-10 @ 19:47:06
URL: http://crush.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jannike: Hm, skumt. For det ar ju anda gaaanska nara.

2008-05-12 @ 01:53:02
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0