Sa nu har man sett den :)

Och den var jattebra! Iiih, konstig kansla nar den drog igang.



Sa, jag hangde alltsa med pa "festen" och sedan Sex and the city filmen. Vi fick ta metron sa langt det gick haha. Till slutet av roda linjen.
Sedan motte vi upp med 3 tjejer och tog taxi till lagenheten.
Dar bjods det pa lite appitizers och cosmopolitan saklart ^^) Samtidigt hade hon pa lite gamla avsnitt av SATC pa tvn.
Innan vi drog till bion sag vi pa det allra sista avsnittet for att komma ihag hur det slutade (inte for att jag glomt det precis).
Bion var totalt fullsatt sa vi fick alla sitta separerade 135 minuter, den var sa lang! Den var inte slut forran klockan 1 pa natten.
Da var det bara att bege sig tillbaks till metron och aka hem. Jag rakade slanga igen bildorren pa en tjej haha. Visste inte att hon skulle med ocksa. Pinsamt!
Sen var det sangen och zzzzzzzzzova...

Kommentarer
Postat av: Amina

HAHAHAH VAA?

Jag tänkte att det här kan inte vara sant, kanske är det bara i den här bion...för det var helt sjukt!Det var inte så att man letade utan hela jävla micken kom in i bild, konstant, i en scen såg men hela ljussättningen också



Fan vad lustigt att det inte syntes på din bio...



Hade du kul då:)?

2008-05-31 @ 22:06:07
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0