Sverigeresan

Ok, mina vanner. Nu skriver jag ut allt jag vet so far om Sverigeresan.
Jag har sagt att jag vill aka den 23 december sa det ska fixas. Har inte bokat biljetter an bara for att de har gatt ner i pris det senaste sa vi vantar och ser om de blir annu billigare. Men hur som helst sa kommer jag den 23 :D Tror jag aker hem den 7 januari.

Jag har fatt visumtid pa ambassaden i Sthlm den 29 december - MIN FODELSEDAG! Det var ju lite trist.
Men Stina, tror du du har mojlighet att komma med mig? Pliiiis, sa kan vi ga ut och fira mig i Sthlm :D

Kommentarer
Postat av: Stina svarar

Självklart följer jag med! :) Men så du ska åka tillbaka till usa sen igen alltså?? buuhuu.. haha

2008-11-07 @ 17:35:28
URL: http://stinalee.se
Postat av: Vanja

Jaha så du ska inte komma hem för gott.. :/ Tråkigt att du ska iväg på din födelsedag, så du ska inte fira något hemma den 29? Behöver veta om jag ska ha ledigt eller inte då..

2008-11-09 @ 15:40:18
Postat av: Leila

Så du ska alltså förlänga? :)

2008-11-10 @ 22:17:08
URL: http://leilat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0