Twilight



Antligen!
Ikvall ska jag se Twilight!!! Som jag langtat. Boken ar otroligt bra sa jag har ganska hoga forvantningar pa filmen. Tror dock inte att den kommer vara riktigt lika bra, men jag hoppas :) Har hort att de andrat massor. Aven saker som kommer vara viktiga i de kommande filmerna. Hm..
Kopte min biljett for tva veckor sedan.
Ikvall klockan 10 alltsa :)

Annars har det val inte hant sa mycket. Dagarna ser ungefar likadana ut. Jobbar ju inte nar barnen ar i skolan sa for det mesta ar jag hemma, kollar pa film/tv, Internet och Wii. De har kopt Mario Cart nu sa jag ar ganska fast nu haha. Det ar sa roligt. Jag maste skaffa ett Wii nar jag kommer hem till Sverige. Finns sa mycket roliga spel hehe.

Ska till Forever 21 sen och lamna tillbaks en top jag kopte dar. Provade den inte i butik for jag hade brottom, sa nar jag kom hem sag jag att den inte satt lika fint som jag hoppats. Far se vad jag kan byta den mot. Behover halsduk brrr. Kallt nu. Forsta snon kom haromdagen, men jag missade det.
Behover kopa stovlar ocksa.

Fick $50 av grannen i forrgar for att jag ska kolla till deras katter i 10 dagar nu. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Julia - au pair i Cary, NC

Jag ska också se den ikväll :D Med ett gäng au pairer. Ska bli jättekul.



Jag försökte lägga till dig på facebook -vet inte om du fick min request. (Julia H....)



Ha det bra!

2008-11-21 @ 17:17:23
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar twiligth filmen! Sååå jävla bra, har dock inte läst böckerna än..tänkte ta det i sommar eller nåt ^^

2008-11-30 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0