Brollop

Fick reda pa i veckan att en au pair kompis ska gifta sig i november :)
Vet inte om de kommer ha riktigt brollop eller sa.
Tycker det ar lite skumt. Nar jag kom hit och traffade denna tjejen var killen hennes ex. Jag visste inte ens att de var tillsammans igen.
Det ar meningen att hon ska aka hem om 2 manader sa jag antar att hon planerar att stanna i USA.

Det ar faktiskt ganska vanligt att folk aker som au pairer just for att kunna hitta mojlighet att stanna i landet. Detta ar den andra tjejen jag kant som gifte sig har. En annan kompis sokte in till forsvaret for att kunna stanna. Och jag vet manga som sagt att de skulle kunna gifta sig med nagon de knappt kande for att fa green card.

Kommentarer
Postat av: Stina

fan vad avis jag är på att du gick på den där konserten, är helt fast på det där albumet nu haha :p Ses snart!! Kram

2008-10-23 @ 19:11:23
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0