D.C sniper

I morse nar jag laste tidningen sag jag en artikel om ex-frun till John Allen Muhammad, en seriemordare som 2002 skot ihjal 9 personer och skadade manga fler i Virginia, Maryland och D.C. Han ar aven kand under namnet "The D.C sniper" eftersom han och en medhjalpare gomde sig i en bil och skot folk pa avstand.
Det tog 23 dagar innan de fick tag pa honom. Under de dagarna var alla i D.C omradet i skrack,  fa vagade ga ut och manga foraldrar lat inte sina barn pa skolbussen.
Kommer ihag att jag sag filmen pa tv for nagra ar sedan, men hade fatt for mig att det hande for lange sedan. 2002 ar ju anda ganska nyligen.
Iaf, det fick mig att tanka pa, tank om det hade hant nu. Det hade ju inte vart helt omojligt. Eller tank om jag vart au pair har 2002 istallet. Eller 2001 i NYC. Eller 2005 i New Orleans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0