Jag dog natten till igar

Men sen vaknade jag..

Usch va laskigt det var.
Jag rakade ut for en olycka.
Jag stod i badrummet vid spegeln och skulle klippa haret, sjalv. Jag hade satt upp tva flator och sen tog jag saxen och klippte av den ena. Anvande varsta tradgardssaxen.
Sen nar jag skulle klippa av den andra rakade jag istallet klippa mig i halsen, pulsadern. Sa det borjade spruta blod liksom. Jag forsokte halla for, men jag kande redan da att det inte var till nagon nytta. Jag skulle do nu..
Jag kande ingen smarta iaf, tankte att det kanske ar sa nar man ar chockad.

Ne fy fan.. ingen trevlig drom.
Undrar vad den betydde.

Kommentarer
Postat av: saom

Skumt. Men det är så med drömmar, alltid skumt tycker jag.

2008-10-01 @ 17:36:09
URL: http://saom.blogspot.com/
Postat av: alexandra

men usch va hemskt :S haha

2008-10-07 @ 03:11:30
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0