Min hjarna vill inte alltid funka

Min bror fyller ar idag. Sa snall som jag ar kopte jag kort och skrev lite grattis och sa. Sen postade jag det.
Kom pa nu att jag glomt skriva adressen ^^) Iofs ar han nog ensam om sitt namn i Sverige, men jag tror inte posten orkar leta upp honom anda.
Sorry!

Sen ar jag lite farlig for mig sjalv. Om jag ar ute och gar och pratar med nagon, kanske om nat jag maste tanka lite mer an vanligt, da glommer jag vad jag gor och fortsatter ga... ut i gatan. Det hade haromdagen men som tur var blev jag stoppad innan.

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för ditt svar! Kollade på Skandinaviska Institutet och där står att man måste ha körkort för att familjen ska kunna kontakta en... Så det blir väl till att satsa på det änåd.

2008-09-11 @ 19:06:37
URL: http://motionsickness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0