Snart halloween!

Om sisadar 2 manader va? Jaha, en manad var det visst. Skoj det ska bli. Antar att det ar nagot storre har i USA. Ska pa Halloween party. Vad tycker ni jag ska kla ut mig till?

Det jag tycker ar lite konstigt har ar att barnen och alla andra ocksa for den delen inte klar ut sig till laskiga saker som vi gor har i Sverige, om man raknar bort Hannah Montana som nog varenda 10 aring kommer vara i ar.
Jag fragade mina vardbarn vad de vart/ville va och de sa prinsessa. Ja usch sa laskigt ^^)
Jag kanske ska vara en french maid. Det hade val vart nat. Hade ju skramt alla foraldrar iaf.

Jag minns en Halloween nar jag var kanske 10. Jag och nagra kompisar var ute och tiggde godis. Sedan orka vi inte mer och bestamde oss for att leka pack istallet (vissa kallar det dutten eller datten, nat sant). Iaf, sa vi var utanfor biografen och helt plotsligt ser jag liemannen. Blev lite radd och ropade till alla andra att komma fram.
Sedan korsar liemannen vagen och kommer mot oss. Sedan forsvann han och helt plotsligt fran ingenstans kommer han fram och star bakom Vanja!! Fatta va laskigt. Sa vi laste in oss pa toaletten tills bion va slut.

Nu nar jag tanker efter sa var nog detta omojligt. Inte lika omojligt som den gangen jag sag ett UFO i Stinas tradgard. Jag gjorde det faktiskt. Och jag var saker pa det i flera ar XD


Laskig


Glomde ju bort vad det var jag egentligen skulle visa.


Mihal som djavul. Jag som en bjorn eller nat. Och Justyna som.. ja Justyna. Hon ville inte prova nagra masker.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahahaha snygga bilder!! Håller med om Hannah Montana, hon är typ det läskigaste som finns på denna jord! ;) Kör på french maid! Tycker jag är kul haha! Ska kolla efter en sjuksköterskedräkt i NY nu haha! Det hade jag velat vara, eller kanske polis eller pirat haha! :p

2008-09-23 @ 01:48:11
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Frida

jag ska va ninja.. tror jag iaf..

ninja eller Mario Bros

2008-09-23 @ 02:49:48
URL: http://crush.blogg.se/
Postat av: Mirren

ååh, haloween, notstalig:) när man var ute å gick. Var alltid häxa =/ haha ganska tråkig häxa:P





Men jag tänkte höra med dig om en sak, eftersom du bor i usa.

Hemsidan macys, skulle jag vilja köpa ett par skor ifrån men de skickar ej till sverige. Så jag tänkte om kanske du kan beställa åt mig åsen skicka till sverige, självklart står jag för alla kostnader!

Eller om jag beställer å betalar å skriver in din adress ( om det går) så skorna skickas till din adress, så skickar du till mig sen.



skulle vara jätte gulligt av dig om du kan hjälpa mig:) kan du inte så förstår jag självklart, men dte skadar inte att fråga ;)



ha dte super bra!

2008-09-23 @ 17:26:07
Postat av: Mikaela

Michelle: Haha, jag skojade ju iofs med french maid grejen. Kanske ska sluta skamta, ingen fattar anda ^^)



Frida: Oh, ninja. Tufft!



Mirren: Hm, alltsa jag skulle garna hjalpa dig, men kan nog tyvarr inte. Men jag tankte, de skorna som finns pa Macy's finns ju lite overallt. Sok pa market sa kan du sakert hitta i nan affar i Sverige eller kanske London iaf. :)

2008-09-23 @ 20:14:37
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Moa

Du skojar, eller hur? It would be cruel otherwise..



Du anar inte hur avundsjuk jag är. Jag ÄLSKAR honom! ÅH.

2008-09-24 @ 17:02:21
URL: http://motionsickness.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hade bara tänkt höra hur du vågar åka ända till USA själv, funderar på att åka till London som au pair så kanske du har några användbara tips! :D

2008-10-15 @ 21:07:31
URL: http://imema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0