Piercings

Var pa mallet idag och kopte I.D paketet fran Sephora. Det kostade $60 sa jag hoppas det ar sa bra som alla sager.
Blev bara forvanad over hur lite pulver det ar i burken. Ser ut att racka nan manad, men tydligen racker en burk i narmare ett ar. Samma som med volympulvret fran Osis. Det ar ju valdigt lite pulver i flaskan, men jag har haft min i over ett ar nu. Anvander ju inte precis varje dag, men anda. Trodde den skulle ta slut valdigt fort ocksa.
Kommer sakert prova I.D sminket i veckan, sa jag ger en liten recension efter det :)

Sprang in pa Borders ocksa for att kopa en bok. Den tredje i Twilight sagan, Eclipse.
Nar jag kom hem sag jag att jag kopt den spanska ^^)


Tror jag ska ga in nan dag i veckan och pierca orat igen. Dar uppe (helix). Jag har haft tidigare, men fick infektion sa jag tog ut den. Men efter att ha sett Heroes i veckan blev jag sugen pa att skaffa igen. Claire har en san namligen, sa jag kom att tanka pa det igen da.
Kommer dock inte ihag om det gjorde ont eller inte.
Vill ocksa ha en dar i mitten av orat (tragus). Gor det ont? Kanns som att det borde med all brosk och sa...
Och sen nar jag ska aka hem, nar det nu blir, sa tar jag om den i lappen :D

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ja, recensera gärna produkterna... är själv sugen på att köpa ett paket! :)

2008-09-15 @ 05:01:18
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tragus gör inte ont att ta, det är typ 3 dagar efter när kroppen börjar fighta mot och vill läka "såret".



De burkarna som du får med det startkittet av i.d är mindre än de som du köper separat, därför kommer de inte hålla i ett år. Men en burk håller i ca 2-3 månader, och du får två stycken med ;)

2008-09-17 @ 04:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0