Cherry Blossom och ny piercing


Akte in till DC for att kolla lite pa cherry blossom festivalen. Den borjar narma sig sitt slut nu.
Var otroligt mycket folk.
Var valdigt vackert och tur med vadret hade vi ocksa. Sol och varme utan att vara for hett.

Akte sedan vidare till Georgetown...

... och skaffade "ny" piercing. 
Blev naveln igen. Tappade ju min forra sommaren sa nu tankte jag fa det gjort igen till arets sommar :)
Var ganska nervos eftersom det gjorde riktigt ont sist, men piercaren var bra och lugn sa det gick fint. Gjorde nastan inte ont alls denna gangen. Men blev lite besviken nar jag kollade i spegeln och sag att jag fatt en piercing med blaa parlor. Glomde saga vilken jag ville ha ^^) Men men, byter nar den lakt anda.


Kommentarer
Postat av: Tina

haha, ja!



jag och min kompis satt till och med BREVID DOM.



Var påskpyssel i svenska kyrkan...



fattar fortfarande inte!

2009-04-06 @ 02:53:51
URL: http://tinaiusa.blogg.se/
Postat av: Anonym



Skulle du vara intresserad av att bli veckans blogg och vinna en goodiebag?! Kolla in denhär länken då! http://crossthatline.blogg.se/2009/april/vem-vill-bli-veckans-blogg.html

2009-04-08 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0