Guess my race

Gjorde en lite kul grej pa tyrashow.com
Det finns ett forum dar folk lagger upp bilden pa sig sjalva och sa ska andra gissa vart man kommer ifran/vilken nationalitet.
Sa jag har lagt upp tre bilder pa mig. En nar jag har svart har, en med morkbrunt och en med ljusbrunt.

De har svaren har jag fatt hittils:
"well hum, maybe some Polynesian, a bit of Asian, some white and black, and put some native American also?"
Tycker det later som en sjukt snygg blandning haha :)
"Either Germanic or Russian"
Ganska nara.
"I would say either Alaskan or Icelandic, something of that sort."
Ser Alaska manniskor och Islandsmanniskor annorlunda ut an Amerikaner och Norden folk? Eller menar hon kanske Eskima? For det var jag ju nar jag var 1 ar XD
"African-American"
Oh-kay? Bra gissning.

Kommentarer
Postat av: bitte

Har en tävling i min blogg där du kan vinna en skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Anonym

haha :) Tycker det är svart att se varifran du kommer...?

2009-04-16 @ 10:41:01
URL: http://gloryglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0