Jag ser helt sjuk ut!

Jag ar helt beige/gra i ansiktet och mina ogon ar helt svullna och roda.
Har vaknat en gang i timmen inatt for att de kliade nat fruktansvart. Det ar inne pa tredje dagen nu.
Sokte lite pa Internet efter vad det kan bero pa och det verkar vara allergi. Har aven nyst en del och haft runny nose (tappt i nasan, later som motsatsen).

Undrar bara vad jag kan ha blivit allergisk mot. Har inte borjat anvanda nagra nya sminkprodukter, inte heller har det borjat blomma ute an, sa jag har verkligen ingen aning.
Det ar ju inte sakert heller att det ar allergier, men jag tog lite av barnens allergimedicin for en timma sen + ogondroppar som ska hjalpa vid allergi och det kanns faktskt som det slappt en del.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Här kommer lite svaaar! Hehe. Nej men vet du vad, jag åker faktiskt som Au Pair nu i början, tro det eller ej. Haha. Min tanke är inte att det ska vara huvudgrejen med resan, men jag tänkte att det vore så mycket enklare om jag fick någon månad på mig att kolla runt i London, leta jobb och boende och så... och under den tiden liksom ha jobb och boende klart! Så jag kommer Au Paira lite för en familj som jag hittade på greataupair.com nu i omkring 5 månader kanske, och sen om jag gillar London och vill stanna så kommer jag börja i tid med att leta efter ett annat jobb och boende och så. Det här blir lite av min prova-på-period. :)

2009-02-01 @ 22:12:02
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: mandy - blogging from U.K.

kanske av det där clear eyes?

2009-02-01 @ 22:41:31
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0