Varme!

Nu ar det snart sommar!
Det kanns sa iaf. For nagra dagar sedan var det iskallt, ca 10 minusgrader. Idag ar det 19 grader ute. Sjukt!
Jag sag en kille som satt pa balkongen och solade. Sen sag jag en liten tjej i klanning. Jag svettades i min troja haha.

Men jag tror att jag ar sjuk. Jag vaknade med huvudvark och svettades. Var ganska yr. Dessutom har jag hosta och traningsvark i heeela kroppen, aven vid revbenen sa varje gang jag hostar gor det riktigt ont.
Har iaf vart och kopt varktabletter + energidryck, en tidning (lucky) och min favoritchoklad har i USA; Dove!
Om jag hade vart piggare hade jag nog faktiskt tatt en promenad, men jag gar nog upp till sangen nu, kollar pa film och laser min tidning. Ikvall ar det Grammy Awards. Jag alskar alla sana galor :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh har du provat Doves glass? Den är gudomligt god. Choklad så mycket det bara går..



Din adress var med på Cultural Cares möte jag var med på i lördags, har du fått några frågor från några Skövdebor kanske=)



Må så gott, Malin

2009-02-15 @ 02:01:01
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0