Guess what

Apropa barn i biosalongen. Idag var jag med om nat varre. 20-ariga smabarn.
De sparkade pa stolarna framfor dem, kunde inte sitta still i sina egna och var javligt hogljudda. Usch!

Sag forovrigt pa I Love You Man. Den var roligare an jag hade trott den skulle vara.
Men maste anda tipsa om en film som kommer pa bio snart. Har sett trailern flera ganger nu och jag skrattar lika mycket varje gang.
Den heter Dance Flick, och ar alltsa dansfilmernas motsvarighet till Scary Movie/Disaster Movie. Verkar dock mycket battre.
1.20 och 1.30 maste ni kolla in haha! Hilarious!!!


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, jag sag oxa den trailern nar jag var pa bio i helgen. Maste verkligen se den. holl pa att skratta ihjal mig!

2009-03-23 @ 02:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0