the times they are a changin'



Jag alskar film, men har aldrig vart en av dem som sager "fotot var sa snyggt" eller "grymt soundtrack". Det har liksom inte vart det jag tankt pa nar jag sett en film. Ar sa inne i sjalva filmen att jag inte bryr mig om vad for lat som spelas eller hur det ar filmat.
Tills nu.
Sag Watchmen forra veckan och jisses. Det var ett javla bra soundtrack till den filmen. Kan faktiskt saga att det ar musiken som ens gor filmen vard att se. Det och montaget i borjan av filmen, da Bob Dylans "The times they are a changin'" spelas. Hoppas att det klippet snart laggs upp pa youtube eller nat liknande for jag vill se om och om igen. Orkar dock inte med hela filmen igen, for resten ar inte riiiktig lika bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara önska dig en underbar söndag! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-15 @ 13:33:39
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0