Silver Bay

Om ni maste eller vill lasa helgkurser, valj Silver Bay framfor C.W. Det ar SA mycket roligare och battre dar. Pa alla satt.
Om ni tanker att det ar sa dyrt att ta sig dit, for det ar det om man maste aka med tag/buss/shuttle, sa kan jag nastan lova er att ni kommer fa tag pa nagra med bil. Annars hyr bil sjalv. Det ar alltid flera som kommer mejla och be om skjuts.
Vi var 3 som akte fran Virginia och vi betalade $40 var.

Silver Bay ligger i norra New York. Nastan vid Kanada. Ganska ode. Finns ingen mobiltecking (bara Verrizon om man star ute och haller ena handen pa flaggstangen tydligen ^^)). Det var dock otroligt vackert dar. Det lag vid Lake George och var omringat av berg och skog.

Till skillnad fran C.W, sa laser man inte ett amne under sin helg. Man har sammalagt 7 mindre lektioner.
Jag valde:
Digital photography advanced techniques
-Vi fick lara oss mer om funktionerna pa var digitalkamera
Developing your identity: graphic design and culture
-Vi skapade en personlig loggo utifran var personlighet
Digital photography basic techiniques
-Fick lara oss mer kreativa satt att ta kort
Music related activities
-Tillbaks till lagstadiet :D Dansade till musik, froze nar den slutade + nagon annan lek
Cooperation activities
-Olika lekar utomhus
Exercising your mind
-Mer lekar. "Magi"trick nastan. Valdigt roligt. Har lart mina vardbarn nagra :)

Sedan hade vi alla en tillsammans, skits in a bag.
-Man var uppdelade i sma grupper. Sen fick man tre ord; en plats, en fras och en sak. Vi fick zoo, "welcome to America" och sopborste. Sen skulle man gora en liten skit :)

Personalen var riktigt bra. De var unga och roliga.
Pa lordagskvallen larde en av dem ut olika danser, bl.a Soulja Boy dansen. sen var det disco. Wohoo! XD


Kommentarer
Postat av: maria

svar: jag har ju inte sett donnie darko så jag kan inte uttala mej om den, men jag tyckte s darko var super! :)

2009-05-05 @ 21:30:15
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt vacker plats!

2009-05-05 @ 22:19:55
Postat av: raisa

jag har precis anmält mig till silverbay! :):) för jag behöver 3 credtis till. Har anmält mig till den kursen i juni.SER FRAM EMOT DE SOM fan. alla säger att det är super bra :D

2009-05-08 @ 04:02:38
URL: http://metrobloggen.se/raisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0