Shopping med Rosy

Idag har jag inte jobbat mycket. Borjade klockan 5 PM. Sa jag hade hela dagen ledig.
Jag ringde Rosy och fragade om hon hade lust att hanga med ut och shoppa, sa vi drog in till city. Jag hittade ett par svarta heels en vaska och lite underklader, precis vad jag behovde. Nu ar det bara ett par platta bekvama skor som fattas (for tillfallet). Vaskan var iaf av market Fossil och kostade egentligen $130, men det var nedsatt pris sa jag fick den for $46.99 :D

image1197


Efter shoppingen drog vi och kopte mat som vi tog med oss till beachen. Det var ratt blasigt med skont vader.
Jag tankte vara lite snall mot en mas och kastade ett pommesfrites till den. Helt plotsligt var vi omringade av typ 20 masar XD Fan att jag inte hade kameran med mig haha. Fan va roligt det sag ut. Nastan lite laskigt, jag har ju sett "Faglarna"!!!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh, vilka gulliga shooes!!!

2007-12-19 @ 19:05:23
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0