CRASH!!!

Eller nja.. inte riktigt sa illa som det later.
Jag och Maja var ute och korde och helt plotsligt smaller det till. Da hade en tjej fatt en mygga i ansiktet och kort in i min bil.
Som tur var blev det knappt nagra marken. Men fan va chockad man blev.

Senare pa kvallen var det dags for au pair mote igen :)
Det var val lite trevligt, men langt. Vi var dar i tva timmar. Suck. Vi som skulle parta XD
Men det hann vi allt med ocksa. SoBe Live igen hihi.
Jag, Maja, Lone, Joy och Iveta tog en taxi till South Beach. Och eftersom vi ar sa speciella sa behovde vi inte koa da va ^^)
Och sen blev vi VIP ocksa!
Hade grymt kul, tills jag markte att min mobil var borta :( Hoppas verkligen inte det kommer innebara problem med familjen. Jag kan kopa ny tel.
Sedan forsvann aven mina pengar, lappstift och lappglans. ARGHHH!


Kommentarer
Postat av: Frida

det måste vart en stor mygga.. ?

2008-01-27 @ 02:26:08
URL: http://crush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0