Darfor

Vissa (2) har fragat eller papekat att jag skriver valdigt lite om au pair jobbet, men desta mer om min fritid.
Svaret pa varfor jag gor det far ni nu:


Visst, jag ar har for att jobba som au pair. Och det gor jag och tycker det ar roligt. Det ar absolut nagot av det basta jag gjort. MEN, sjalva jobbet andrar sig inte mycket fran vecka till vecka. Jag vaknar - frukost - till bussen - LEDIG - hamtar upp fran bussen - snacks - laxor - LEDIG.
Pa min lediga tid daremot forsoker jag gora lite annat roligt. Shoppa, traffa vanner, ga till nan klubb...
Jag kan forsta om det ser dumt ut nar jag inte skriver sa jattemycket om sjalva jobbet nar det anda ar darfor jag ar har, men jag tror faktiskt inte sa manga skulle komma tillbaks for att lasa mer om jag skrev samma sak varje dag.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Själv tycker jag att det är fritiden som är intressant att läsa om. ^^ Jag menar det är som du säger, jobbet ser ju i princip exakt likadant ut från dag till dag. På det stora hela menar jag. Fortsätt skriva om det du vill skriva om du!

2008-05-07 @ 17:45:22
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Michelle

jag tycker att den är bra som den är :D

2008-05-07 @ 19:38:44
URL: http://michellesliv.webblogg.se
Postat av: Caroline

Hej !
Jag funderar på att plugga i Washington DC.. Jag undrar om du vet något om Arlington? Är det ett bra ställe att bo på?

tack :)

2008-05-07 @ 21:15:51
Postat av: Mikaela

Caroline: Jag bor ju i Arlington :) Det ar ett jattebra omrade. Vart i Arlington ar det du tanker pa och nar hade du tankt flytta hit?

2008-05-08 @ 02:12:09
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Caroline

haha men det är ju
perfekt, då är ju du en säker källa :) Jag skulle i så fall bo på något slags studentboende som heter the Hampton Apartments, 1425 South Eads Street
Arlington, VA 22202

Om allt går som det ska så kommer jag dit om ett år, synd att vi nog går om varandra !

2008-05-08 @ 11:28:50
Postat av: Mikaela

Caroline: Hahaha, jag bor ocksa pa South Eads Street, fast 1600. Men det ar ju nara iaf.
Sa ja, det ar ett bra stalle iaf :)

2008-05-08 @ 14:48:35
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0