F****d up!

Nu nar jag tanker efter ar det inte sa konstig att sa manga ar helt fucked up i detta landet. Folk tanker inte. Iaf inte normalt.
Varfor ta med sig sina sma barn pa skrackfilmer eller actionfilmer som the dark knight?
Var och sag the last house on the left idag. Vill inte avsloja for mycket, men det ar en hel del vald i den. Framfor mig satt en ung tjej med en 2 aring i knat.
Och the dark knight. Nar Jokern slog en mans huvud pa en penna sa den gick rakt in i skallen, da skrattade nastan alla i biosalongen eller appladerade. Nar jag sag den pa bio var det barn dar ocksa med sina foraldrar. Sma barn, 5 aringar.


Kommentarer
Postat av: Anna - Sanningen om Amerika

Jag vet inte hur många gånger jag varit på bio o folk tar med si gsina spädbarn o jag vet inte vad. Att de ens kan vara tillåtet. O sen bryr sig inte föräldrarna om när barnen skriker o stör heller. Folk tänker som sagt inte.

2009-03-15 @ 04:17:48
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: venus

men den scenen med jokern var väl inte så farlig, de visade ju inte direkt pennan som gick genom ögat :P men ja håller med om att barn stör och ska hålla på att gnälla och skrika, så de får hålla sig till barnfilmer..

2009-03-16 @ 14:08:22
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0