18 december

Borjar dagen med att stiga upp sa tidigt som 6.40. Ja, ca 6 timmar (minst) innan jag normalt vaknade i Sverige.
Men det kanns gott att ga upp tidigt.
Gar in i koket och strax darefter kommer Eric & Michael. Jag gor frukost och lunch. Sedan kor jag dem till skolan.
Nar jag kom hem igen berattade Laura att staderskan var lite irriterad. Jag hade namligen glomt att tvatta i helgen + att hon rakade skara sig pa en kvin jag lagt i fel lada. Laura sa att det var ok, for hon skulle pamint mig, men jag erbjod mig att hjalpa Emma (staderskan) att stada under dagen :) Sa nu ar allt bra igen haha.

Sedan var jag ledig fram till 4 PM. Da akte jag till skolan och hamtade upp barnen och korde hem. Sedan vidare till biblioteket for att lana bocker och filmer. Michael (4 aringen) gick nan meter framfor mig och precis vid hornet av byggnaden kom en tjej pa skateboard farande fort som fan och krockar med Michael som flog rakt ner i marken.
De som sag vad som hande kom fort och hjalpte till. Han skadade sig som tur var inte, men han blev nog valdigt chockad och stortjot.
Det sag nog varre ut an det var.
Efter ett tag var han bra igen och vi gick in och lanade vad vi behovde :)

Rosy ringde och fragade om jag ville med pa konsert den 26:e (Chris Brown, Bow Wow, Lil Mama m.fl), men jag var tyvarr upptagen den dagen. Min LCC kommer da. Sa fan!
Dessutom kommer min favorit R. Kelly hit den 31 dec och guess what? JAG JOBBAR :'(   Fy faaaaaan!!!

Neena, en tjej som jag motte pa au pair motet i fredags ringde ocksa och undra om jag ville folja med henne och lite folk till Orlando mellan 29-31 dec. Hmm, ska kolla hur jag jobbar de dagarna.


Btw, det ar fan poliser i varje gatuhorn har! Kanns val tryggt och sa, men man far fan passa sig hur man kor ^^)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Min LCC var här idag och gjorde någon form av... kontroll. Hon är lite udda måste jag säga... Haha, men hon är nog trevlig. Har du träffat din LCC än?

2007-12-19 @ 04:36:46
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Stina

jag hade storlipat och åkt hem på en gång haha.. bra att du inte ger upp även om allt inte riktigt går som man vill alltid.. tänker på de me städerskan, skateboardskiten och konserten.. kram

2007-12-19 @ 18:05:52
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Sessan

Jag har sex prenumertioner, men kom på att jag inte hinner läsa och jag kan inte sluta köpa tidningar utöver det! Tycker att det är så läckert att ha de framme. Vilken är din favorit?

2007-12-19 @ 19:04:43
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jannike: Jasa haha, min kommer den 26:e, men jag traffade henne pa motet forra veckan. Hon verkar hur bra som helst :)

Stina: Jo, det kanns lite jobbigt ibland :/ Men jag ska forsoka.

Sessan: Hm, det ar nog VR och Solo :)

2007-12-19 @ 19:57:22
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Sarah

Chris Brown? :o jag vill vara ett år äldre så jag också hade vart där nu ;( älskar Chris Brown! Men jag åker till sommarn, så jag får väl hoppas han kommer dit där jag hamnar under mitt år ;D

2007-12-19 @ 21:19:01
URL: http://justcontagious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0