Bio & Boxning

Ok, jag borjar sa har: vilket javla sammantraffande!!

Igar eller i forrgar kollade jag pa natet efter nat boxningstalle har i narheten. Jag hittade ett stalle som verkade hur grymt som helst. Muhammad Ali hade till och med varit dar :P
Iaf, jag bestamde mig for att jag skulle borja dar i januari. Den ena tranaren var uppvuxen i Sverige.

Idag nar jag och Rosy  + tva nya tjejer, en dansk och en brazilianare var i city sa jag till dem att jag ville leta efter boxningsstallet. Men jag hittade det inte. Sa vi gick bara runt och kollade i affarer och kakade.
Sedan skulle Rosy jobba sa jag korde hem henne och sen akte vi andra tillbaks och gick pa bio: I am Legend. Den var bra.
Nar vi var pa vag ut gissa vad jag ser? JO, da star det nagra killar som delar ut typ visitkort + att man kunde anmala sig till boxningen jag pratade om innan. Det ar ett tecken!!! Sa jag anmalde mig saklart ^^. Traning pa onsdag klockan 12 :)
I'm so happy!


Imorgon bitti ska jag och Rosy ut och jogga och sedan bada i poolen, om det ar fint vader vill saga. Idag regnade det. Vi som hade tankt ga till beachen :(


Lone & jag ----- Rosy & Lone ----- Jag & Brune ----- Brune & Rosy

Kommentarer
Postat av: Emma

fan vad coolt. =) ha så kul på den träningen. =)

2007-12-17 @ 03:31:05
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Jannike

Vad skoj!! :D :D Du verkar ha det bra där nere tycker jag. Härligt med det varma klimatet, även om det nu råkade regna just idag. Dina vänner ser trevliga ut också tycker jag!

2007-12-17 @ 04:34:26
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0