Chrismukka!

Ja,, idag var jag pa julfest (med inslag av chanukka) hos nagra bekanta till familjen. Det var bara mammor + barn.. och sa jag da + en annan au pair fran Ryssland.
Idag var forsta gangen jag fick lite hemlangtan :( Jag kommer ju inte vara hemma over jul. Dessutom hade de en rod katt, precis som Pinocchio och Mura :'(

Jag fick faktiskt ocksa lite presenter :)

Huset var btw jattefint. De hade massa julbeslysning ute som jag tyvarr inte fick kort pa (men tog ett pa ett annat hur). Sedan hade de varsta smalt-choklad fontanen, som man doppade antingen jordgubbar eller marchmallows i. Men den rakade nagon valta i golvet :/

Sedan fick barnen gora sonder en pinata med massa godis i.



Kommentarer
Postat av: Stina

Äh, dom (katterna)finns kvar när du kommer hem... Allt finns kvar när du kommer hem, se nu till att njuta av tiden du har där borta nu.. När du kommer hem blir allt till tråkig vardag så jäkla fort, det vet du ju! Grymt kul att följa dig genom bloggen måste jag säga :) Ha det bäst kram

2007-12-13 @ 10:26:18
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Mikaela

Stina: Jo, det ar klart. Jag kommer nog inte aka hem under aret om jag sager sa. Hoppas att jag kommer trivas aret ut.

2007-12-13 @ 16:15:33
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Jannike

My gaawd vilka söta ungar..!

2007-12-14 @ 01:32:04
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0